Přihlásit se

Asistent/ka oddělení servisu Ústí nad Labem

Náplň práce

  • administrativní a logistická asistence servisním technikům
  • příjem a evidence servisních zakázek
  • vedení servisního deníku
  • zajišťování materiálu pro servisní zakázky (objednávky, distribuce)
  • vyhotovování dodacích listů a podkladů pro fakturaci

Požadované znalosti a dovednosti:

 

  • řidičské oprávnění skupiny B (Aktivní řidič)
  • znalost MS OFFICE

Vítané dovednosti

  • vzdělání středoškolské ekonomického směru vítána
  • samostatnost, spolehlivost, loajalita, flexibilita

Nabízíme :

 

  • práci na HPP ve stabilní české společnosti s dlouholetou tradicí
  • perspektivní zaměstnání v oboru bezpečnostních technologií
  • Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, stravenky 100 Kč, firemní dny, karta Multisport)
  • motivující platové ohodnocení závislé na odvedeném výkonu a dosažených výsledcích
  • zajímavou práci ve stabilním a dynamickém kolektivu

Místo výkonu práce:            Ústí nad Labem

Typ pracovního poměru:     HPP, plný úvazek

Termín nástupu:                   možný ihned

Kontaktní osoby:                  Jana Svobodová, personální oddělení Brno, tel.: 607 914 025

Nadřízený pracovník:          Martin Kůrka, vedoucí střediska ÚnL, tel.: 602 776 559

E-mail pro zaslání CV:        Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Vydáno dne:   15.1.2019

                       

JoomShaper

K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory cookies. Používáním webu s jejich používáním souhlasíte. Více informací o souborech cookies.