Asistent/ka oddělení servisu PZTS Ústí nad Labem

Popis pozice  

  • administrativní a logistická asistence servisním technikům
  • příjem a evidence servisních zakázek
  • vedení servisního deníku
  • zajišťování materiálu pro servisní zakázky (objednávky, distribuce)
  • vyhotovování dodacích listů a podkladů pro fakturaci

Požadované znalosti a zkušenosti  

  • řidičské oprávnění skupiny B (Aktivní řidič)
  • znalost MS OFFICE, uživatelská znalost PC
  • samostatnost, spolehlivost, loajalita, flexibilita, pečlivost

Vítané dovednosti  

  • vzdělání středoškolské ekonomického směru
  • zkušenost na podobné pozici

Nabízíme  

  • zázemí jedné z nejvýznamnějších českých společností ve svém oboru
  • Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, firemní dny, karta Multisport, pojištění odpovědnosti)
  • motivující platové ohodnocení závislé na odvedeném výkonu a dosažených výsledcích
  • zajímavou práci ve stabilním a dynamickém kolektivu

Místo výkonu práce:  Ústí nad Labem

Typ pracovního poměru:  HPP

Termín nástupu:  Možný ihned, případně dle dohody

Kontaktní osoba: Ing. Martina Janglová, personální oddělení Brno, personalni@fides.cz, +420 607 031 726

Máš zájem o spolupráci?

Pošli CV nebo odkaz na LinkedIn 
a my se ozveme!

Nahraj svoje CV

Beru na vědomí zpracování osobních údajů. Dozvědět se více o GDPR.