Asistent/ka oddělení servisu PZTS Ústí nad Labem
Popis pozice
- administrativní a logistická asistence servisním technikům
- příjem a evidence servisních zakázek
- vedení servisního deníku
- zajišťování materiálu pro servisní zakázky (objednávky, distribuce)
- vyhotovování dodacích listů a podkladů pro fakturaci
Požadované znalosti a zkušenosti
- řidičské oprávnění skupiny B (Aktivní řidič)
- znalost MS OFFICE, uživatelská znalost PC
- samostatnost, spolehlivost, loajalita, flexibilita, pečlivost
Vítané dovednosti
- vzdělání středoškolské ekonomického směru
- zkušenost na podobné pozici
Nabízíme
- zázemí jedné z nejvýznamnějších českých společností ve svém oboru
- Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, firemní dny, karta Multisport, pojištění odpovědnosti)
- motivující platové ohodnocení závislé na odvedeném výkonu a dosažených výsledcích
- zajímavou práci ve stabilním a dynamickém kolektivu