Logistik/čka - Ústí nad Labem 

Popis pozice:

  • Koordinuje dopravní a přepravní procesy, vystavuje přepravní dokumenty
  • Komunikuje s dodavateli a zákazníky
  • Zajišťuje materiál (objednávky a distribuce) pro servisní a montážní práce
  • Vede skladovou dokumentaci
  • Provádí příjem a výdej materiálu na sklad a jeho expedici
  • Provádí vstupní kontrolu nakupovaných produktů 

Požadované znalosti a dovednosti:

  • Znalost MS OFFICE
  • Řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič)
  • Trestní bezúhonnost 

Vítané dovednosti

  • Znalost elektromateriálu
  • Znalost ekonomického sw
  • Vzdělání v oboru elektro
  • Praxe v oblasti logistiky

Nabízíme :

  • Práci na HPP ve stabilní české společnosti s dlouholetou tradicí
  • Perspektivní zaměstnání v oboru bezpečnostních technologií
  • Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, roční odměny, firemní dny, karta Multisport, pojištění odpovědnosti aj.)
  • Motivující platové ohodnocení 
  • Zajímavou práci ve stabilním a dynamickém kolektivu

Místo výkonu práce:  Ústí nad Labem a okolí

Typ pracovního poměru:  HPP, 40 hod/týden

Termín nástupu:  01.10.2021, případně dle dohody

Nadřízený pracovník: Martin Kůrka, vedoucí střediska ÚnL

Kontaktní osoba: Ing. Martina Janglová, personální oddělení Brno, personalni@fides.cz, +420 607 031 726

Máš zájem o spolupráci?

Pošli CV nebo odkaz na LinkedIn 
a my se ozveme!

Nahraj svoje CV

Beru na vědomí zpracování osobních údajů. Dozvědět se více o GDPR.